BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

follow la saya yang baik nih :)

Tak SengAjA

Akanku biarkan dirimu merasuki hidupku
Akanku biarkan cintamu meracuni hatiku
Kerna cintaku terlalu gila kepadamu yangku cinta
Kerna diriku tak pernah bisa hidup tanpamu
Jangan pernah tinggalkan diriku
Jangan lepaskan aku walau setengah detik hidupku


Ceritera yang benar-benar terjadi

        Pda satu ptg sabtu yg indah terjadilah satu kisah....

Aku : majok lah pulak dy nie...xpa2 try send mcj guna ayat nie mesti baek nyer ( bisik dlm ati)
       
tet..tet..tet "sucessful deliver"......

2-3 minute selepas tuh.....
"akan ku biarkan dirimu merasuki hidupku"
"akanku biarkan cintamu meracuni hatiku"

"unknow number calling"

Aku : sapa pulak nie ( dngn nada yg rimas )..ishk angkat je lah ( bisik dlm ati)
Aku : hello?
Dia : hello b ?( dngn nada yg agak kehairanan )
Aku : ah syg... ( dngn nada yg lega)
Dia : lah b upernyer..engt spew xd antar mcj
Aku : amboeh sapa 6ber bf sendiri pown x kenal
Dia : maner syg nk tawu tuh 6ber b
Aku : ah x kesah lah bab uh..nie majok agy dngn b?
Dia : x majok dah aih ( dngn nada yg manja giler )
Dia : sejak biler b sweet giler nie..antar mcj jiwang..x pernah2 pown
Aku : eleh kter at b..nie yg sora syg manja giler npew
Dia : alah biar la syg nk manja ngn b
Aku : ye larh ye larh...ah jap g nk g taman rimba x ?
Dia : taman rimba ? at maner uh ?
Aku : alarh wat tetawu plak...taman rimba uh tman yg dekat2 umah meera uh
Dia : meera maner lak ?
Aku : syg de at maner ?
Dia : kat malaysia...werk
Aku : leklok la
Dia : kat johor
Aku : ha?! wat apa at johor ??
Dia : eh syg mmg tinggal kat johor lah b..apew arh b nie...melawak lk
Aku : jap2 nie sapa ?
Dia : syg lah
Aku : ah tawu nie sapa ? nie yg ngh ckp nie nama muhsi...kenai ke ?
Dia : jgn melawak
Aku : sya rasa awk nie dah salah 6ber
Dia : xp awk yg antar mcj dulu kat 6ber sya
Aku : ye arh ? biarkan menda uh...janji salah 6ber...sorry erh !
Dia : erh ? okey2...bubye fake bf...muaah ^_-

dy letak...and encik emo masih lagi blur sorang2 lepas dy "muah" kat encik emo...amcm ? pernah anda mengalami salah 6ber yg sebegini serius ?

p/s : hohoho

0 comments: